duminică, 22 ianuarie 2012

Vreau popcorn

Deci..
“Ti-am zis.. O sa am grija de tine”
“In ce sens?”
“Nu conteaza..Toate la timpul lorJ
“Nu!Spune acum..”
“Nu”




“Spune.mi la ce te gandesti .. “
“La Nimic..”
“Nu te cred. MintiJ
“Nu serios, nu mint.”
“Nu te inteleg.. Nu te cred .. Vad ca vrei sa zici ceva dar te abtii”
“Esti singurul baiat la care am tinut .. si tin.. Vreau sa iti demonstrez asta .. Nu stiu cum, sincer.. Vreau sa o fac cu tine.Nu stiu cat inseamna asta pentru tine.. Dar pentru mine......”
“..”

Oke.. Ma referam la faptul ca .. Nu stiu cred ca vrei.. Cred ca te.ai abtinut mult atunci .. Cand am spus .. ca “o sa am grija de tine” ma referam la faptul ca vreau”sa ma simti” .. Cand m.ai intrebat ca la “ce ma gandesc” Nu puteam sa spun .. Pentru ca vroiam sa ma conving de niste chestii J .. Ma.m convins..
Ma.m convins ca wow .. E al dracului de greu  de spus.. Ca (Text lipsa partial) 










...Te Iubesc!  ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu