vineri, 6 ianuarie 2012

Ma poti invata sa zbor?

Iubitule.. de ce ti-ai luat aripile din cuier si ai zburat?.M-ai lasat dormin..M-am trezit doar cu urmele buzelor tale pe fruntea mea.. Nu vrea sa pleci.. Nu vreau!Nu vreau! …S-au ce.l putin NU acum..Esti singurul lucru bun .. Esti ultima mea gura de aer.. Imi e asa de frig in cat plamanii trosnesc precum o foaie mototolita atunci cand trag aer.. Mai stii cand ti-am spus “te iubesc” ? In momentul acela am simtit.. Ca o bucatica din inima mea s-a rupt… Si sa dus la tine .. Daca pleci.. Eu ce am sa fac? In momentul asta sunt moarta ..  Traiesc.. doar sa astept ceva.. Oare.. am ce astepta? .. De ce s.a varsat tusul peste desenul meu? ..Doamne! Nu am crezut niciodata ca doare atat de tare sa iubesti.. Na ca am spuso si pe asta.. Mie dor.. Sincer mie dor ..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu