marți, 10 ianuarie 2012

GRI




Ma uit in jur..Toti sunte-ti la felJ
Suntet-ti asa tristi.. asa mediocrii.. De ce va doriti ca toata lumea sa fie la fel?..
Daca voi nu aveti ceva.. De ce sa nu aiba nimeni? Nu vreau sa fiu asa!Nu vreau J
-Tu ce intelegi prin asta? Esti mult prea mica pentru noi!
-Stiu al dracului de multe. Stiu ca nu trraiesc intr-un glob de cristal Voua chiar va place in ce hal sunteti? De ce sa fiu asa ? De ce sa fiu ca cineva?  NU NU NU NU! Categoric.. Chiar daca asta inseamna sa ma duc dracului..”” Doamne!!!!!! Iarta-ma te rog si vino sa ma iei de-aici!!!!””
-Discutia asta e aiurea.. Nu isi are rostul Viata e altceva.. Dragostea e altceva.. Cred ca pot avea propriul meu punct de vedere.. Pute-ti comenta o viata intreaga..  Am atatea cuvinte.. Voi nu o sa intelege.ti nimic !!!!! Dragilor.Am inceput sa va urasc.:)  Plec Ma duc dracului.. Daca imi reposasti atat ca sunt cum sunt .. Cum sunt ? Sunt asa cum m-ati crescut ..  Nu va da.ti seama ca m.am schimbat din cauza voastra .. Nu v-ati dat seam ace rau imi faceti ? Oare o sa va dati seama cand totul este prea tarziu ..



3 comentarii: