miercuri, 16 noiembrie 2011

Si ce?


Ai deschis usa foarte nerov. Ti.ai aruncat papucii care pe unde.Haina ai puso nervos In cuier.. Eu.. Eu ce sa zic stateam pe fotoliu infofolita cu o patura , si ma uitam la tine zambind. Aburul iesea din cana mea de ciocolata calda..
-Ce?
-Nnimic  scumpule. Ce sa fie?
-Te uiti foarte ciudat la mine
In acel moment am coborat din fotoliu, am alergat la tine si te.am luat in brate. Te.am strans atat de puternic incat..
-Auuu. Scumpo..
-Te iubescccccccccccccccccccccccccc!!!!!!!!!!!!!
Tu erai extrem de uimit.. Te uitai la mine atat de pierdut.. Nu intelegeai absolut nimic..
-Iubito.. Ce.. Cum..de
Ti.am acoperit gura cu un deget si te.am sarutat usor.
-Stii? Vreau doar sa ma tii in brate si imi ajunge.. Mi.a fost dor de tine scumpule
-Scumpo nu mai inteleg absolut nimic.. Ce sa intamplat? Sunt putin speriat de reactia ta..
-Nimic ! Doar te iubesc. Te iubesc .Te iubesc.Te iubesc
Si pupicii nu mai incetau.
-Si eu te iubesc  iubito!!!
-Darling.. De ce erai nerovs?
-Eram? …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu