miercuri, 9 noiembrie 2011

Desculti prin zapada

De ce lucrurile simple sunt atat de complicate? De ce nu mai inteleg absolut nimic?.Ma pierd scarbita de realitate...Ma pierd in lumea mea.. care din pacate se darama.. Nu mai vreau!Gata..vreau sa alerg desculta prin zapada...Sa te iubesc sa te am ... sa fi aici .. Sincer ...Mi sa futut tot tripu` .. Poate ca pe unii ii doare undeva..dar mie nu imi e atat de indiferent.. Inca mai vise ca te tin de mana si alergam de nebuni printre fulgi.. Vreau sa te caut printre ei iubitule...Sa te ating cu un deget pe buze si sati spun.. Sunt a ta! :) .. Ma fut pe ele consecinte.. TE IUBESC
Vreau sa te tin in brate asa muuult de tot... Vrau sa-ti zic doar ca..  te iubesc Ca ..    Doar ca imi e dor de tine.. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu