vineri, 16 martie 2012

I`m not mad.I`m hurt!There`s a difference!

I`m not mad.I`m hurt!There`s a difference!









Te simt.Te vreau.Te ating.

NU sunt a ta!.

Lacrimile cad pe pamant. Te simt..

Tu nu sti.. Nu sunt fericita. Am murit odata cu asta..

Nu sunt draguta..Nu sunt..

Este o nebunie. Toata lumea spune.

Mie frig si sunt speriata. Vreau sa te uiti in ochii mei acum sis a spui ce vezi.

Spune-mi ca nu am murit.

Spune-mi ca treiesc pentru ceva.

Nu sunt draguta.. Nu sunt

Ma simt rece..

Sunt naturala.. Sunt eu…

Este ceva ciudat. M-m pierdut in ganduri..

Iar lacrimile se zdrobesc laimpactul cu solul..

Nu vreau sa mor iar..

Nu sunt draguta..Nu sunt..

NU!Nu sunt a ta …

M-am pierdut in toata nenrocirea asta..

Mor.. Ma renasc.. Si mor iarasi …

Chiar ai de gand sa te joci cu gandurile mele?

Ia-ma de mana.Trage-ma din intuneric.

Am murit…Nu mai are nicun sens pentru mine..

Sunt speriata,Si mie frig. Am murit din nou!

Nu.. Nu sunt draguta..

M-am rezumat la faptul de “viata”

Nu la ceea ce inseamna “A traii o viata”

Nu..Nu sunt draguta!

Nu sunt a ta..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu