duminică, 26 februarie 2012

Chiar este atat de greu?

El: Nu te-am inselat!Crezi ca risc?


Ea: Ce sa risti?

El: Relatia noastra..


Ea: De ce nu ai risca?

El: Pentru ca am vazut cum e sa te pierd. Si nu mai vreau.


Ea: Cum e?

El: Foarte urat si greu..


Ea: De ce?

El: Pentru ca imi place sa fiu cu tine..Orice moment e interesant si placut.


Ea: Pentru ca..?

El: Pentru ca imi placi..


Ea: si..?

El: Ma simt eu  langa tine.. J


Ea: Pentru ca..?

El: Te plictisesti nu?


Ea: Nu. Astept ceva de la tineJ

El: Pai am spus multe..


Ea: Dar nu ce trebuie..

El: Vreau sa stiu si eu cevaJ


Ea: Spune.

El: De ce te.ai impacat cu mine?


Ea: Nu pot.

El: De ce?


Ea: Daca spun asta.. Vei afla ce vreau de la tine..

El: Nu am specificat ca te iubescJ


Ea: Exactly. Te iubesc!

El: Dar nu.ti placea sa ti se spuna asta..


Ea: Pastilele nu sunt bune.. Dar te ajuta J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu