sâmbătă, 1 octombrie 2011

La revedere

De astazi am terminat! De azi vreau sa pun punct la tot .. Mi-a ajuns.Tot ce vreau sa stii este ca intradevar am tinut la tine..Bine ca nici acum nu sunt departe..Imi placi pentru ca esti tu .. Imi place ca inca esti copil atunci cand trebuie.. Sincer, doare al dracului de rau toata treaba asta.. Ma doare sa ma gandesc cum ar fi sa fi aici .. Stiu ca m`ai cam uitat.. Stiam ca asa se va intampla.. Ca de,e ceva omenesc ..As vrea  ca asta sa fie ultima oara cand mai vorbim..sa te uit sa nu mai insemni nimic.vreau ca acel. Buna, ca sa nu fie adio!din contra.. sa fie adio! …De fapt.. mai bine raman la  “La revedere” ..Dar nu cred ca va mai fi vreuna..Si daca va mai fi..vreau sa fi doar”Amicul meu”.Piciule! Vreau sa ai grija de tine.. Pentru ca esti  o persoana minunata din toate punctele de vedere..Vreau sa sti ca imi lipsesti si ca nu te-am uitat..Nu vreau sa citesti asta pentru ca sigur vei gandii:”Mama, ce obsedata!!”  Haha.. ma mira enorm ca am ajuns pana aici fara sa plang.. Dar scriind asta .. cred ca a cazut o lacrima ..Piciule..Sa ai grija te tine!…Tine minte ”Daca ti se face dor, scrie-mi!” ..Te iubesc! Ah mi-a scapat ceva?

TE IUBESC! Primult "te iubesc" din viata mea..Imi pare rau..3 zile nenorocite.. Nenorocit de frumoase..Imi pare rau!! :) chiar imi pare..Adio iubire. Bun venit amicitie. Ps.." I wanna be your marionette!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu