marți, 11 octombrie 2011

Dar nu ma lasa

As vrea sa fu un vers.. sa ma pierd printre acordurile de chitari.. Sa fiu o pana.. sa zbor usor purtata de vantul rece de toamna..O mangaiere ce pur si simplu te ridica la cer.. Vreau sa fiu sclipirea din ochii unui copil.. Puritatea si naivitatea unui bebelus.. Frumustea unei fete..Imi doresc  sa fiu tigarea ta.. Sa ma aprinzi usor…  Sa iau foc… sa cad precum scumul.. Iar fumul efemer si toxic sa se invarte in jurul tau facandu`te dependent de persoana mea.. Vreau sa ajungem amndoi la filtrul vietii si sa pierim ..singuri..doar noi 2 precum chistcul de tigara.. Usor innghemuit..si aruncat sa nu mai stie nimeni de el .. Vreau sa fiu.. Vreau sa fiu eu … Imi este asa de greu.. Sunt o marioneta in mainile unui papusar … Dar.. Gata! De azi… Adio papusare! Acum eu preiau sforile.. Vreau sa am proprium meu spectacol si sa fiu propriul meu fan .. Copil.. Vreau sa fiu un copil … Sa ma bucur de micile placeri.. Vreau sa ma pierd in transparenta zilei de ieri .. sa miros a trecut.. si sa fiu imbracata cu noul..Vreau sa ma legan si sa sar peste totare criticile celorlalti..Stiti..? Fiecare varsta are problemele ei!.. De ce absolutnimeni nu se gandeste si la asta? .. Sincer..Chiar nu`mi pasa cat de aiureaa a iesit postarea!!!!!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu