sâmbătă, 31 august 2013

Just do it

Si iata ca dupa 2 ani.. nu mai e totul atta de roz..in ciudat culorii cu care scriu. Am trecut prin atatea chestii..prin atatea intamplari..au ramas atatea amintiri..atatea gesturi imprumutate..
Toutl s-a dus!E gata!Caput:)..

Si simt cum ma fragmentz..cum sunt imprastiata si avariata..

<<"Ai sa gasesti pe altcineva, poate  v a fii mai bine..toate trec:)! AI GRIJA DE TINE!">>


E dimineata.. s-a sfarsit tot..  iar sunt fragmente.. 
Cum sa fiu atat de proasta?.. 

"Dupa atata timp am inteles ce-i dragostea.. daca ma gandesc mai bine poate o sa ma fut in ea" ..
 Nu mai vreau! Vreau sa pun pauza la sentimente.. vreau sa treaca totul.. Sunt2 ani.. 2 ani in care am asteptat ceva ce nu v-a fii
 E vina mea? Nu stiu sa iubesc? Nu stiu sa tin pe cineva langamine?.. 

De ce toti imi spune-ti " Ligia,esti frumoasa,cuminte, esti ce-a mai oke fata.." De ce mortii vostrii ma mintiti cand .. ce-a mai importanta persoana imi spune ca ca sunt urata,proasta,mincinoasa,copil,nesimtita,tarfa.. De ce sunt o tarfa? de ce sunt proasta? Sunt proasta ca te iubesc .. Copil ca am vise.. Vizam ca v-afii bine.. 

<<"Sunt satula sa-arunci in mine nervii tai, sa ne jignim 
Am uitat care cuvintefine tre` sa le spun
Si ura ta magnifica e tot ce am in minte acum.">>

Vreau un buton..sa dau next.. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu