duminică, 1 aprilie 2012

Find your self

Am sa plec. Astept sa vi ma intorci din drum.
Niciodata nu am sa lucrez la asta. Sper la fiecare zi.. Dar minciunile incep sa straluceasca.
Incearca sa nu privesti inapoi. Incearca sa spui stop.
Am sa plec.. Nu ma astept sa vi. Dar inca sper.. Chiar daca nu imi doresc asta..Sau..
Mi s.a luat sa sufar a N.spe mia oara…
Totul a inceput sa straluceasca in jurul meu.. Dar vad cum usor usor..Totul se stinge..
Te.am invatat ca pe corzile unei chitari.
Nu ma astept sa ma strigi..Nu ma astept sa vi.. Ma astept sa ma iubesti.
Dar, Fi serios, NU mai esti copil.. Am inceput sa.mi dau seama ca totul are o logica.
Vorbeste incet, cald, chiar daca este real de greu..
Mai crezi in minuni?





Listen,Smile,agree and then do whatever the fuck you were gonna do anyway!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu