luni, 26 septembrie 2011

Spre infinit



Am alergat cu pasi mari sa fac parte din lumea asta, Am deschis mii de usi pana sa o gasesc pe cea corecta..Intr-un final am gasito..era o usa mare, maro ..Pe ea scria «  MATURITATE » ..M-am grabit .. cu ochii mari plini se sclipirea aceea..si cu zambetul pe buze..am intrat J ..Atunci, toti fluturii ce erau cu mine.. toate inimioarele si stelutele din capul meu au disparut..Fericirea avea restrictie...iar emotiile.visele si sperantele mele au ramas la intrare..Atunc mi-am dat seama ca asta nu e paradisul pe care-l cautam, ci infernul de care ma feream...Cautandu-mi ideile.. mi`am dat seama ca inca mai sunt un copil..Am vrut sa ma intorc.. Usa era incuiata cu un lacat mare.. si pe un panou scria « Poti privii in urma, dar niciodata nu te vei putea intoarce » ...Atunci am cazut, toate problemele mele gen « mama nu`mi cumpara aia.aia si aia » nu mai insemnau nimic..In mintea mea veneau mii de intrebari : « Ce voi face ? » « De ce sunt singura ? »  ...Atunci am vazut mizeria ...am vazut ce inseamna sa fi om....mi`am dat seama ca daca vrei sa`ti fie bine,trebuie sa fi ca ei.. « Carne »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu