joi, 2 decembrie 2010

Si te vede frumoasa.desii tu nu il vezi.Cu un calm in priviri iti spune sa il crezi.Te soarbe din priviri citindu`ti trupul gol.Cu o mangaiere fina te invata ca sa zbori.Si zbori departe.Intr`o lume anosta.Si vidu`ti smulge gandul ca iubesti perfect.Perfectul este el.deci n`ai ce sa alegi. Si zbori cautand o alta obtiune.Egoismul tine tine rasuna « Vreau sa fi al meu.sa fi numai al meu.Vreau sa`mi saruti fruntea de copil.Sa te joci in parul meu ce usor se serpuieste alunegat pe spate.Te iubesc.Intr`o lume imperfecta tu esti perfectul meu»El privind`o tremura tot caci este un simplu om.Si cautando neincetat luptand cu destinul.Suporand chinul.Macinat de o ultima speranta.Cade lovit de batranete.El a iubit`o mereu.Ea zbura cautand perfectul.Perfectul nu exista.deci totul este imperfect.Din lumea ei anosta el era culoarea.Dar aici mandria si`a pus ambrenta.Caci dragostea este ca un zambet.Niciodata nu are valoare daca nu` l daruiesti.Totul s`a sfarsit..

Un comentariu: